Turid Vik og Torgeir Kolbu ble tatt opp i klubben som nye medlemmer og Nils Kristian Blom kom tilbake i klubben etter 10 år.  Her er de flankert av fra venstre AG Ulf Rogneby, DG Arvid Blindheim og President Svend Narum Engelien.                Vi ønsker alle tre velkommen.

Tirsdag 30. mai 2017 tok vi opp to nye medlemmer, Lise Sandberg Nybråten og Jan Arild Nybråten. Lise er salgsleder hos Jørgen Engum A/S på Dokka og Jan Arild er selger hos Møller bil på Gjøvik. Fantastisk at gjennomsnittsalderen i klubben synker og vi er sikre på at de vi bli en berikelse for klubben. Vi ønsker begge velkommen.

Douwe Renze Smids ble tatt opp i klubben den 4 oktober 2016. Douwe er opprinnelig fra Nederland og jobber i dag ved Nordre Land læringssenter. Vi ønsker Douwe hjertelig velkommen i Land Rotary Klubb.

Presidenten Jan Kolbjørnshus fester Rotary hjulet til jakkeslaget, nøye overvåket av seremonimester  Finn Moshagen  og fadder Grete Stensvold

Ivar Lien ble den 6.september 2016 tatt opp som nytt medlem av Land Rotaryklubb. Ivar har også tidligere  vært medlem, men måtte melde seg ut på grunn av stor belastning i yrkeslivet. Ivar er mangeårig rektor ved Dokka videregående skole og fra 1999 rektor ved Fagskolen på Gjøvik. Han har nå godt over  pensjonistenes rekker og vi ønsker Ivar hjertelig velkommen tilbake til klubben.

Sosiale medier

Møteinformasjon